مدیرعامل شرکت آرتا صنعت آرسن به عنوان مدیر شایسته سال انتخاب شد


به گزارش روابط عمومی آرتا صنعت آرسن، در اجلاس تجلیل از یکصد مدیر شایسته سال ایران، از مهندس «مهدی کاظمی» مدیرعامل «آرتا صنعت آرسن» با توجه به دستاوردهای سال گذشته تقدیر به عمل آمد و در جمع ١٠٠ مدير شايسته كشور قرار گرفت.
این اجلاس با حضور مدیران ارشد صنایع و کسب و کارهای برگزیده ایران پنجشنبه پنجم مرداد 1401 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
شاخص های انتخاب مدیر شایسته سال، کارآفرینی، توسعه، ابتکار و خلاقیت و نیز سابقه عملکرد می باشد. در این مراسم به منتخبین اعتبارنامه مدیر شایسته ملی اعطاء شد.
واحدهای نمونه صنعتی، واحدهایی هستند که شاخص های ارزیابی عملکرد را با بهترین کیفیت اجرایی نموده و با ارسال فرم هایی که این شاخص ها را به ارزیابی می گذارند؛ به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب می شوند.
افزایش تولید، تأمین به موقع مکانیکال سیل های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تلاش برای افزایش کیفیت، افزایش فروش و غیره از جمله عواملی هستند که موجب شد شرکت آرتا صنعت آرسن بتواند عنوان واحد نمونه صنعتی سال را به خود اختصاص دهد.
شاخص های مذکور، سطح کیفیت عملکرد شرکت آرتا صنعت آرسن را در بین سایر واحدهای صنعتی سراسر کشور تا سطح قابل توجهی بالا برده و بر افزایش راندمان این مجموعه کمک می کند.
آرتا صنعت آرسن با سابقه 9 ساله در طراحی، ساخت و تعمیر انواع مکانیکال سیل و ساپلای سیستم همواره تلاش نموده است تا با تکیه بر دانش فنی و استانداردهای مربوط بهترین محصول و خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.

1401/05/09
نویسنده : مدیریت | بازدید : 911 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

آخرین خبرها

مناقصه ترکمنستان ساخت کارخانه تولید آمونیاک و اوره

Construction of Ammonia and Urea production plant

بازدید : 37
1403/02/26

اظهارات معاونان ارزی و بین الملل بانک مرکزی ایران - 24 اردیبهشت 1403

توسعه استفاده از ارز اشخاص، عرضه گواهی امتیاز صادراتی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان ابزاری برای تشویق صادرات، تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی، عملیاتی شدن ابزار «ریال آفشور/ریال برون مرزی » با روسیه و انجام اقدام مشابه برای کشورهای عراق و افغانستان ...

بازدید : 40
1403/02/25

مناقصه پمپ شناور - کنسرسیوم خزر- ترکمنستان

مناقصه خرید پمپ شناور توسط ترکمنستان

بازدید : 43
1403/02/24

نحوه حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های خارجی

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار صادراتی و گسترش همکاری‌های فناورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های معتبر خارجی می‏کند...

بازدید : 54
1403/02/24

آیین‌نامه حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق منتشر شد

این حمایت‌ها که توسط سازمان توسعه همکاری‌ های علمی و فناورانه بین ‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ارائه می‌‏شود...

بازدید : 35
1403/02/24

نفت و گاز نعمتی در چنبره سیاست

یکی از بخش‌های مهم در اقتصاد کشور، بخش استخراج نفت و گاز و پالایش نفت است که طی سال‌های اخیر با تحولات گوناگونی در رابطه با ایفای نقش و میزان اثر‌گذاری در تولید ناخالص داخلی مواجه شده است...

بازدید : 183
1403/02/21

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان